joi, 7 ianuarie 2010

Feicire?


-Iti amintesti zilele in care erai cu mine de dimineata pana la sfarsit?

-Am fost noi?
-Am fost,mai sti cat de diferiti eram?
-Eram altfel?
-Da si era si fericirea!

-Fericirea?Cum?Fericireaa..hmm..

-Da nici eu nu o mai cunosc.

-Si cum era ea?
-Era cu noi mereu.

-Si nu se plictisea niciodata?

-Ba da,pleca uneori dar i se facea dor si venea inapoi.

-Deci nu eram doar noi,era si fericirea.

-Si atat!

-Dar acum unde e?

-A murit!

-De ce?

-S-a sinucis.

-Aberezi!Nu inteleg..

-N-ai cum.

-Zi-mi unde e,mi-e dor de ea..

-Caut-o!Dar mai intai gaseste-te pe tine!

-Si eu am murit?
-Nu,tu nu!Tu doar te ai sters..

-Cine m-a sters?

-Lacrimile mele..

-Scrie-ma din nou..

-Nu pot,nu stiu..

-Si ne vom pierde de tot?

-In Univers.

-Dar macar ne pierdem impreuna?
-Nu,acum fiecare are drumul sau..

-Si tot ce ne leaga?

-S-a rupt lacatul nu ne mai leaga nimic.

-Nimic?

-Doar amintirea!

-Avem amintiri?

-Chiar ai uitat tot?

-Nu dar mi-era dor sa te aud!

-Raman aici..

-Inchide ochii.

-Visez.

-Dimineata va fi un nou inceput.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu