marți, 11 mai 2010

Picaturi.


Inceputul ei.
Sfarsitul lor.
Picaturile de ploaie se amestecau haotic cu lacrimile de pe obrazul trist.
Tigara dupa tigara ardea fara un scop anume.
Isi aminteste de ei.
Alta lacrima pierduta.
Impreuna cu cerul plangea.
Era singura in lumea ei infinita.
Alta tigara.
Alta ea de acum.
Mai fara visele lor.
Era acolo pe blocul unde isi petrecusera atatea episoade din filmul lor.
Dar acum era singura,el nu mai venea sa-i sarute fruntea si sa o stranga in brate puternic.
Acum era cu alta ea.Poate una mai frumoasa si mai matura,poate o ea care ii putea oferi tot ce isi dorea el.
Dar sa-l iubeasca la fel putea?
Era sigura ca nu.
Si incepu sa planga mai tare,mai haotic,cu acelasi "de ce" pe buze.
Era ca o copila care astepta niste raspunsuri.
Pentru ca nu demult au fost ei.
Pentru ca acum era doar ea.
Pentru ca ea credea in povesti.
Pentru ca acum era alta.
Pentru ca el o ranise si ii distruse se visul.
Pe ea micuta lui.

Andrei.Andrei.Andrei.De ce Andrei?
Pleaca!Iesi din gand!
De ce eu Andrei?De ce tocmai mie?
Te-am iubit prostule!Te iubesc!
Du-te naibii!Esti un ratat!Erai al meu..
doar al meu..credeam..
Sunt o proasta,te-am crezut..

Isi sterse lacrimile dar ploaia nu inceta..
Se intinde si inchide ochii..
Prima lor intalnire.
Ploua si atunci.
Primul lor sarut,tot ploaia il binecuvantase,
Picaturile mangaiau fata trista.
Imbratisarea lui o trimise in vis.
Primul fior.
Nodul in stomac.
Panica o cuprindea de fiecare data cand se gandea la el.
Inceputul unei povesti frumoase?
Nu.
Fals.
Eronat.
Ironic.
Nici o poveste.
A fost doar un inceput.Atat.Doar atat.
Inceput si sfarsit.

2 comentarii: