miercuri, 12 octombrie 2011

in contradictoriu


"esti singura si vulnerabila "

sunt,mai mult ca niciciodata,
ma stiu mai putin ca oricine
intr-o zi,ma voi invita la o plimbare,departe de tot si toate
si voi incepe sa vorbesc cu mine,
imi voi pune intrbari si voi incerca sa mi raspund,
sa ma cunosc,
nici macar cat suflet mai am in buzunare nu stiu,

! o sa mi las ramurile sa mi creasca pana la cer,
nu o sa mi mai spun niciodata pe nume,


numeste-ma cu o mangaiere,
si nu mi tipa despre iubire,
iubirea nu se arata-n bomboane fondante.
se pune pe rana,



nu am nimic de demonstrat nimenui,

sunt ceea ce sunt si nu voi fii altfel,
oamenii se schimba,
se regasesc in tine sau te ignora,
nu am nimic de oferit nimanui,
sunt omul cu cele mai putine sfaturi utile,
eu sunt cel mai mare rau care mi s-ar putea intampla,
totul depinde de mine si de cine tind sa fiu,
nu ma intereseaza vremea si unde se ascunde soarele cand e iarna,
nu vreau nimic mai mult decat un suflet impacat,
nimeni niciodata nu o sa ti poata simtii durerea  
iar daca ar putea, nu ar face asta,
traiesc pentru mine si pentru ce vreau sa fiu.


5 comentarii:

  1. haha te-am prins, ai fost pe la mine. coincidență stranie: 9.38,ora postării tale, e ora mea norocoasă :|
    despre postare: iubesc acel 'se pune pe rană'. e plin. și hotărârea din textul scris cu caractere mai mici, în contradictoriu cu celălalt. iți înțeleg perfect sentimentele. nu ești singură și vulnerabilă, tu știi cel mai bine că nu ești.

    RăspundețiȘtergere
  2. Recomand un prieten imaginar pentru "intr-o zi,ma voi invita la o plimbare,departe de tot si toate
    si voi incepe sa vorbesc cu mine, imi voi pune intrbari si voi incerca sa mi raspund,sa ma cunosc". M-am simtit mai ok sa vorbesc cu un prieten imaginar. Ai facut faza cu blocul?

    RăspundețiȘtergere
  3. ai inceput din nou sa scrii asa cum o faceai cand am dat prima data de blogul tau:X

    RăspundețiȘtergere
  4. @zaho: da am facut faza cu blocul,o recomand din inima,pacat ca e vremea cam urata acum..

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Nymphetamine: variez,ma bucur ca m-ai regasit:)

    RăspundețiȘtergere