duminică, 29 ianuarie 2012

in gand,

prin ochii tai mai vad veche,
te ascult din interior si exterior,de ambele parti iti par straina.imi arunc mainile pe  tine si te mangai ca si cum ar fi prima oara cand fac asta,acum esti rece,stau si iti cant,tu ma asculti si mi zambesti de parca nu m-ai cunoaste,vezi in mine o alta femeie,una care te iubeste dar care a uitat sa te mai cunoasca,ma saruti pe spate si mi spui ca sunt frumoasa,
dar toate astea sunt doar cuvinte,am fugit de tine,si nu am stiut sa te am,in visele tale ma pired,dar tu nu sti ca eu sunt cea de acolo,am crezut ca s-a stins,dar eu pot simti durerea si in vis,
cand am fost,n-am stiut sa fiu.
ma voi ascunde,nu vreau sa mai simt nimic,am fugit,cauta-ma sa ma gasesti,
am stiut macar sa fim prieteni,
Vrei  sa fi prietenul meu in vis ?

8 comentarii:

  1. Cineva le-a trăit pe toate acestea
    nicicând nu se termină povestea...
    Aş vrea să nu fi fost Tu cea care,
    această povară în suflet s-o care...
    Şi totuşi plătesc şi eu o vamă
    oricine ai fi, eu îţi sunt mamă! :)
    mamahera

    RăspundețiȘtergere
  2. @hera mama,multumesc pentru cuvintele minunate care mi le-ai scris,toti traim si trecem prin momente mai grele in viata,dar daca reusim sa le depasim devenim mai puternici sau macar invatam din ele. Esti un om frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @roscata din vis,da,a fost o varsare de suflet..

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc Iustin:) m-ai facut sa zambesc,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. "am stiut macar sa fim prieteni" - SUBLIM

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca asta e cel mai important intr-o relatie,sa sti sa fi prietenul celui pe care il iubesti,

    RăspundețiȘtergere