luni, 8 martie 2010

Amestec.

Azi.
O alta zi.
In fiecare zi o amintire.
Un nou inceput.
Persoane diferite.
Momente noi.
Clipe uitate.
Amintiri vechi.
Mult praf.
In fiecare persoana o alta privire.
Plangi,suferi,speri,uiti.Nu uiti!
Atatea intrebari.
Zambet de copil.
Oameni josnici.
Vorbe si lacrimi.
Nimeni tu te cunoaste cu adevarat.
Cu totii avem un secret doar al nostru.

Multe intrebari puse desi stiu ca nimeni nu o sa aibe raspuns la ele.
Numai eu pot sa mi dau raspunsul dar uneori nici eu.
Atatea amintiri.De ce? Pentru a nu uita ca exist.
Sunt un copil de cele mai multe ori.
Iubesc.
Tot si nimic.
O simpla traire intr un umil corp.
Cand?
Unde?
De cand?
Tu?
Eu?
Pentru ce?
Noi?
De ce?
Nu stiu nimic desi uneori stiu atatea
Stai.Pleaca.Zambet.Suflet.
Zambeste.Zambeste.Zambeste.Zambeste.
Zambesc mult si sunt stupida.
Vorbesc prostii.
Sunt infantila.
Rad tare si sacaitor.
Iert mereu si sunt fraiera.
Da sunt al naibii de fraiera,am incredere in oameni si mereu m pacalesc in privinta lor.
Sunt varza.
Dar asa sunt eu.
O singura clipa.
Univers de dorinte.
Infinitul si eu.
Nenumarate vise.
Fericire pierduta.
Lacrimi varsate.
Vara.
Ciocolata.
Lapte.
Cafea.
Prietenie.
Fericire.
Cer.

2 comentarii:

  1. cuvinte amarui peste cuvinte dulci:)...imi place poza ta de la profil, excitant de impregnata cu mii de culori si jartiera alba....mmmm

    RăspundețiȘtergere