duminică, 21 martie 2010

Coffe?Me?


Nu vreau azi.
Amestec.
Alearga.
Fugi de tot.
Nu azi.
Pleaca.
Alcool.
Spune.
Un cuvant la fiecare pas.
Clipa.
Speranta.
Prieten.
Drag.
Dezamagire.
Zambet.
Sarut.
Imbratisare.
Cati pasi ai facut?
Te doare?
Pleaca.
Pleaca.
Dispari.
Fugi din gand.
Poveste.
Dragoste.
Traire.
Salut Victor.
Pa Victor.
De ce atatea povesti?
Tipa.
Ia-ma in brate.
Sacrificii.
Jumatate.
Stea.
Zbor.
-Ma mai ti minte?
-A trecut atata timp.
-Ne-am schimbat.
-Dar ochii tai au ramas la fel.
-Ia-ma in brate Victor.Spune mi ce simti.
-...
-Victor tu si eu am fost.Dar acum ce mai e?De ce simt emotia asta.
-Pentru ca mereu o sa existe ceva special intre noi.Pentru ca mereu in adanacul sufletului ne vom iubi.
-Ce ironic mi se pare totul.
-De ce?
-Pentru ca acum suntem altii,avem fiecare viata lui,iubim alte persoane,nu mai ne leaga nimic,decat o amintire de demult.Suntem doi straini care candva au fost un intreg.Nu ti se pare ironic?
-Ba da,dar asa se intampla..
-Sti..inainte credeam ca eu controlez povestea,ca depinde de mine cum se termina si luptam,luptam sa aibe un final fericit,dar nu e deloc asa,nu poti sa ai o poveste fericita luptand singur.
-Am avut o poveste frumoasa,doar ca finalul l am ratat.
-Da,si inca cum.
-Dar a fost frumoasa.
-Acum iubesti?
-Am terminat cu povestile.
-Ramai aici.
-O cafea amara,cer senin,multe tigari,noapte alba.
-N-ai uitat.
-Cum sa uit.
-Atatea nopti cu tine,ai fost zmeul meu.
-Mi-e dor sa ma trezesti noaptea sa mi zici ca ma iubesti,sau sa mi zici ca vrei sa iesi pe bloc sa te uiti la stele.Mi-e dor de veselia ta.M-am schimbat enorm,fara tine sunt altul,mai trist,tu erai fericirea mea..mi-ai lipsit.
-Ai grija la cafea,arde.
-E amara.
-Sti ca asa o fac eu mereu.
-Zambetul tau.Soarele de la mine,inca il mai pastrezi..
-L-am purtat mereu.Te simteam aproape asa.
-Prostuto..
-Credeam ca te-ai lasat de tigari..
-Nu,inca imi inec amarul in ele.
-Povesteste mi ce ai facut in tot timpul asta.Noaptea o sa aibe grija de noi..
-Pielea ta..acelasi parfum de vanilie..
-Victor tu m-ai iubit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu