duminică, 25 aprilie 2010

Cantec de gasit.






Alerg nebun
Si-mi scoate inima fum si cant
Un cantec fara vreun rost adanc
Te caut pe toate strazile
Din viata asta.

Tu poate oi fi
Ascunsa dupa vreun zor de zi
O lume-ntreaga sta intre noi
Dar am un cantec si-am sa cant
Pan’ ai s-auzi.

Am sa-i conving
Pe toti nebunii din viata mea
Sa cante pana cand sunetul
Va sparge si usa ta si-ai
Sa-ntelegi ca nu esti singura

Eu cant si nu ma opresc
Sa stii
Sunt doar jumate’ de om
Alerg
Sa ma topesc in tine si sa ma-ntregesc...

Alerg nebun
Imi scoate inima fum si cant
Un cantec fara vreun rost adanc

3 comentarii:

  1. Imi lipsesc posturile tale.
    Inca il astept pe urmatorul:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Micuta cititoaree si nu in ultimul rand scriitoare:*,nu am mai scris in ultima vreme pt ca am fost cam ocupata,acum am o durere enervanta de masea si mor aici.
    Astept marea si sunt tare agitata.
    Promit sa mai scriu cat de curand:*
    Te puup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok, in fiecare zi iti vizitez blogul.
    Astept.:d
    Te pup, ai grija de tine si de maseluta ta naravasa.:*

    RăspundețiȘtergere