joi, 8 aprilie 2010

Regrete.


-Imi pare rau,iarta-ma..

-Degeaba te mai iert,ce a fost nu poate schimba nimeni,credeam ca esti altfel..

-Sti ca nu am vrut sa fac asa,sti ca nu-mi dau seama,spuneai ca ma cunosti..

-Credeam ca te cunosc..

-Ma cunosti,nu am vrut niciodata sa te ranesc..


Era o copila naiva,uneori proasta spunea el..nu vroia sa faca rau dar facea mereu.. Ranea persoanele care chiar nu meritau..sau poate ca meritau dar nu era ea nimeni sa aibe dreptul sa faca asta.

Credea in povesti cu final fericit.Da,stupid stiu,

Nu era rea,doar fraiera.

Trecusera luni intregi de atunci..se schimbase enorm,vroia pe cineva sa o iubeasca dar se temea ingrozitor de iubire.

Nu stia ce-i in sufletul ei,mai era oare ceva?

Era trista,pierduse o persoana draga..dragul de el,era singurul caruia ii mai pasa de ea..


Statea inchisa intr o camera goala decat cu un pat in mijlocul ei,fereastra era deschisa,un pachet de tigari o ingropa in fum.

Intinsa in pat isi punea sute de intrebari..

E drept nu avea raspun pentru ele..

O lacrima ii atinse obrazul,apoi alta si alta..

Plangea.

Ii parea rau,nu vroia sa raneasca.

Vroia sa fie iar ca inainte.

Inchise ochii sperand ca poate sa schimbe ceva.

Ajunsese in trecut,la momentul ala,incerca sa-l schimbe,strangea din ploape,plangea,sa se schimbe,schimba schimba.

La dracu!

De ce nu poti sa schimbi ce te doare?
Nimeni nu o auzea,doar tigarea care se ardea incet,parca ii zambea ironic si nu ii pasa..


De ce nu pot sa schimb?De ce?

Ce caut eu aici?
Imi pare rau,n-am vrut sa te ranesc..

De ce nu dispar?
Totul se complica.Ce rost are sa exist daca ranesc persoanele care tin la mine?

Nu sunt in stare de nimic.

Iarta-ma!
Nu am vrut nici o clipa sa se intample asa,a fost o prostie,recunosc,dar nu am vrut sa mi bat joc.

Nu stiu de ce am facut asta.

Ratata.

Vreau sa sti ca te-am iubit,asa cum iubesc eu,dar te-am iubit..

De ce?Nu stiu,poate ca tu ai fost singurul care m-a inteles..

Nu ma condamna.Promit sa dispar odata cu Luna.

O sa vin sa te vechez seara,te voi saruta pe frunte si apoi o sa stau langa tine pana dimineata.

Nu ma intereseaza ce o sa se intample,orice femeie iti va vizita camera stiu ca tu te vei gandi la mine.

"Si oricare ar fi ea,tu inca mirosi a mine"

Vei ramane mereu al meu,nu mai intereseaza ca vrei sau nu.

Stiu ca si tu m-ai iubit.

Poate ca a fost un joc stupid dar ne-am jucat impreuna.



Nu vroia decat sa rama acolo,sa stea pana la sfarsit.

Sfarsitul ei.

Lacrimile erau prea sarate,prea reci si poate fara rost.

Degeaba plangea acum.

Nimic nu se putea schimba.

Incerca sa se elibereze de tot.

Vroia sa place,sa uite,sa fie alta.

O alta viata,poate o alta ea.

La iubit.

A iubit o,sau nu..


Isi aprinse un cui,un fum,2 3..se desprinse de tot si zambi..

De ce zambea?

Plutea.Uita de ea.




"Din voi doi a ramas doar ce ramane cand focul tot a incetat."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu