luni, 16 august 2010

golonom.


uite.trece.trece prin mine,se amesteca cu mine.trece si ma lasa.in urma.ma pierde.si rade stupid.de mine.de mine.de mine.
ce sunt eu ma? de ce nu ma lasi in pace.n-am nevoie de tine.n-am nevoie de timp.
ce e timpul?nu e nimic defapt.noi credem in el?noi depindem de el.noi vrem asta. azi sa fie azi.si maine maine.
daca eu vreau ca ieri sa fie azi.si sa azi sa nu fie.
timpul e ca un tren,dar eu n-am avut bani de bilet.si merg clandestin,fara sa mi peste.
fara sa fiu data jos.
dar daca m-ar da jos,ce s-ar intampla?as ramane fara timp?
exista alt tren timp.care sa il astept in gara timpului si sa ma urc in el.
oare cand anunta in gara trenul,ce destinatie zice?
nu vreau sa mearga nimeni cu trenul meu.
sunt atatea persoane care merg.
ia-ti trenul tau si pleaca.eu l-am pierdut pe al meu.
de ce sa depind eu de ceva ce nu exista.de un ceas stricat care nu face decat sa ne consume.
O iau din loc.incerc sa alerg mai repede ca el.il fraieresc si plec departe.acolo unde nimeni nu are timp.si nimic nu conteaza.

o sa desenez o lume fara timp si fara regrete.unde eu sa fiu eu.
si ma privesc pe mine in ei.si iar nu ma vad,de mult nu m-am mai vazut.atat de mult.
imi modelez o inima din lut,pun amintirile in sac.
pasesc in lumea fara timp.

urmeaza statia..

Un comentariu: