miercuri, 18 august 2010

tumoare.


a fi. a trai. a exista.


o stare constanta.perfect deprimanta.tulburatoare.
si simti cum totul in jurul tau se darama.cum nimic nu are capat.
intrebari.sute de intrebari fara raspuns.
decadere.deraiaj.

sfarsit.


eu nu sunt omul care sa se dea batut
lupta.
eu nu am un final.

in viata asta trebuie sa calci in picioare sa reusesti.
dar eu?eu nu am picioare.
eu nu pot.


sa fi.sa evoluezi.sa castigi.sa fi tu tot ce vrei sa fi.
e ca si cum in fiecare dimineata alunec pe o coaja de banana.aceeasi coaja in fiecare zi.
dar mereu uit de ea.si ma dau cu capul de parchet sa mi revin.
atatea cucuie si nu ma invat minte.

stagnez?
nu,
nu pot ca admit asta.


sa fiu.
maturitatea nu este punctul meu forte.
dar nu o ignor.
mananc zilnic cate un bol de maturitate cu imaturitate.
pana vomit.

insuportabila sunt.
m-as inchide.ma jur m-as inchide la nebuni.

intelege cineva nebunia?
intelege cineva viata?
durerea?
iubirea?
copilaria?
abandonul?
lasitatea?

eu nu ma inteleg pe mine,de ce m-as complica sa inteleg ceva.
nimeni nu este in masura sa judece.sa comenteze.si sa condamne .

o adunatura.
de gunoaie vorbirtoare.
de superiori.
mie.

eu nu vreau.
nu cedez.
pana la urma va fi bine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu