luni, 18 ianuarie 2010

Acum?


..Si nu stie ce sa faca,timplul trece iar ea nu intelege ca trebuie sa stearga toate amintirile urate si sa inceapa o noua viata..


-Nu pot ba! Vreau sa punem punct si sa ma uiti.Intelege ca nu mai sunt in stare sa incep o noua poveste.
-Dar nu poti sa faci asa la nesfarsit,renunti la ceva ce poate sa fie atat de frumos doar ca ti-e frica sa nu ratezi din nou..
-Nu e chiar asa,doar ca eu nu sunt pentru tine,tu vrei tot iar eu acum nu pot sa-ti ofer asta.. Nu mai pot sa am nici un sentiment,nici o traire,nici o emotie..
Vreau sa fiu singura acum..
-Copile intelege ca nu o sa se mai repete povestea,eu nu sunt ca el,da-mi o sansa,o sa-ti demonstrez ca poti fi fericita din nou..Totul e sa vrei tu!
-Dar nu vreau,o sa fie frumos pana la un punct,dupa iar o sa fie urat .M-am saturat!
-..nu sti ce vorbesti..
-Ba stiu,nu te merit,nu vreau sa te fac sa ti pierzi timplul,pentru ca stiu ca nu o sa pot sa fac fata.O sa o dau in bara din nou.Nu vreau sa te ranesc..Poate trebuie sa mai cresc si sa inteleg.
-Dar eu ce o sa fac?Crezi ca o sa pot sa te astept pana vrei tu?
-Nu!Nu-ti cer asta,vreau doar sa intelegi,si daca o sa fie sa fim impreuna o sa fim intr-o zi!Tu du-te,nu-mi apartii..
-Ce simplu pare cand spui tu.
-Nu e asa simplu,si mie mi-e greu,dar prefer sa doara acum putin,decat sa ma distrug din nou mai tarziu..
-Da copile,dar o sa mi lipsesti..
-O sa m uiti..
-Vroiam sa fi fericita..
-O sa fiu.
-Promiti?
-Promit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu