luni, 18 ianuarie 2010

Repetatul "De ce?"



De ce?

De ce,spune mi tu de ce toata lumea e falsa?
De ce totul in jur este atat de murdar?
De ce nimanui nu-i pasa?De ce nu te doare si pe tine cand m doare pe mine?
De ce trebuie sa fiu ipocrita si egoista ca sa am o viata mai buna?
De ce trebuie sa nu imi pese de nimeni ca sa nu mai fiu ranita?De ce toti se gandesc doar la ei?
De ce nu razi si tu cand rad eu?
De ce pe nimeni nu doare cand plangi tu?De ce nimeni nu se pune in locul celuilalt?De ce nu exista doar o singura iubire?De ce ne indragostim de cine nu trebuie?De ce nu stim sa apreciem persoanele care merita?
De ce contezi doar tu?Exist si eu si el si toti..crezi ca singur/a poti fi fericit/a?De ce nimeni nu mai crede in povesti?De ce nu sti sa fi prieten adevarat?De ce toata lumea zice ca uraste minciuna dar chiar ei mint cand spun asta..

De ce sunt atat de rare povestile cu happy end?


Asa cum simti tu,simt si eu.
Cum te doare pe tine ma doare si pe mine.
Da,si lacrimile mele sunt la fel de sarate ca ale tale.
Si eu visez,cant,tip,plang,rad,sper,simt..

3 comentarii:

  1. Cam toti avem probleme cu intrebarile retorice pe care ni le punem , constient ca nimeni nu ne va raspunde la ele si ca e zadarnic.
    Dar wtf , ce-ar fi viata fara griji , probleme , intrebari fara raspuns?
    Prea plictisitoare pentru a merita traita :)
    Si eu tot cu 'de ce'-ul nu ma impac.

    RăspundețiȘtergere