luni, 4 ianuarie 2010

..miros de scortisoara..


Trenul sosi in gara..coboara incet,isi aprinde tigarea si se indreapta sprea ea...

Ea sta langa banca si il asteapta ganditoare,timpul pare ca nu mai trece si tigarea nu se mai termina..totul ii pare fara rost..."Oare o sa mai simta ceva?" "O sa il mai cunoasca pe el?"..

-Hei micuto!
-Hei..
-Ce faci?Uite cat ai crescut!..si ce frumoasa!
-Mda..au trecut doi ani..sunt bine,astept marea..
-Tu mereu o astepti..
-Da,dar si ea ma asteapta pe mine!
-Ochii tai..sunt la fel de mari,dar de ce sunt tristi?
-Nu sunt tristi asa sunt ei acum..

-Micuta de tine,mi-a fost asa de dor..
-Dor?
-Da!Un dor imens.
-Atunci de ce nu ai venit sa ma vezi?De ce nu m-ai cautat?Ce dor omule?
-Au fost multe copilo!Acum sunt aici!Sunt langa tine si nu o sa te mai las..
-Ce rost are?Esti aici?Si ce?Hei amice,am crescut!Nu mai am nevoie de tine acum.
-Ba ai!Mereu ai avut,sti prea bine ca ai!
-Crezi tu!A trecut mult timp,s-au schimbat multe,eu m-am schimbat,nu ma mai cunosti..
-Ba da!Te cunosc,mereu o sa te cunosc.
-Acum esti un strain pentru mine,nu te mai stiu..
-Iti mai aduci aminte marea noastra?
-Sa uit?Cum sa uit?


"Eram noi,defapt credeam ca suntem noi,era si marea si nimic altceva..
Sarutul tau pe malul marii..ce trist mi se pare acum..A dost ultima oara cand am fost noi..
Mi-e dor de nisipul care-mi gadila picioarele goale,de imbratisarea ta,mi-e dor de -Te iubesc bai!- care il simteam cand il spuneai...
Marea ne-a despartit..."

-Dar inca te iubesc bai..
-Acum nu mai simt..
-Stai langa mine,hai sa fumam impreuna si sa povestim..
-Vrei un fum?
-Da,mi-au lipsit buzele tale..
-Ah,mi-e frig,vreau la mare..mi-e dor de ea..
-Hai la mare!
-Dar e iarna,marea vrea sa fie singura acum..
-Nu fi prostuta,marea o sa te astepte mereu.
-Da mi-a promis asta.
-Te iubesc!
-..hai grabeste-te trenul nu ne asteapta..cum nici tu nu m-ai asteptat atunci..
=Da-mi mana!Hai urca!
-Nu!Du-te tu!
-Haaaiii!Marea e a noastra!Ia-ma de mana!

Trenul pleca..lasand in urma amintirea lor.E liniste acum in gand.

-Vroiam sa pleci tu!
-M-ai fi lasat singur?
-Da!Si tu ai facut asta atunci...

-Iarta-ma!

...


-Da-mi o tigara..un fum,un rom..parfum de vanilie...
-Trenul asta imi aduce aminte de noi..
-Crezi?
-Da!
-De ce?
-Nu stiu,poate pentru ca suntem doar noi in compartimentul asta si totul trece atat de repede..si tu te uiti la mine,eu te stiu dar nu te cunosc,imi zambesti uneori,te uiti fix si ma intrebi multe..sunt confuza acum,credeam ca am trecut peste..
-Micuto..dar nu are nici un sens..
-Stiu!Aberez!Niciodata nu am facut ceva sa aibe sens.
-Ba da!M-ai facut sa te iubesc!
-Si asta fara sens!
-Crezi tu!
-Miros de scortisoara!
-O tigara?
-Da!Ia-ma in brate!
-Asculta piesa asta..
-Inca te mai iubesc..dar..
-Shiiit,taci!Acum nimic nu mai conteaza..

..Si marea ne asteapta mereu.

Un comentariu: