luni, 4 ianuarie 2010

A venit iarna:)


Intr-o viata ca asta totul depinde numai de noi,nimic nu este gratis,nici macar iubirea...

-De ce ai plecat?
-Am crezut ca asa vrei si tu..
-Dar te-am strigat!
-Nu te-am auzit..
-Cum nu m-ai auzit?!Esti prost?Am strigat din tot sufletul!Am tipat!Esti un mincinos!
-Bine..poate n-am vrut sa aud,eram confuz.Sunt prost!Recunosc!
-Prea tarziu acum,nu mai e nimic..s-a dus dracu tot.Si eu si tu..Nu mai exista "noi",te-am sters!
-Inca ma iubesti!
-Nu te mai iubesc!Nu te mai vreau!Nu mai insemni nimic,intelege!!
-Nu vreau sa inteleg!Te vreau inapoi!Te iubesc!
-Ce?Hahaa!Tu?Sa iubesti?Buna asta!Tu nu sti asta!TerminaNu sti sa iubesti!Taci!
-Te iubesc!Tu m-ai invatat!
-Eu?Glumesti?Tu pe ea o iubesti!Eu nu am fost nimic!
-Nu spune asta,sti prea bine ca a fost atat de frumos,a fost minunat,am fost minunea ta..adu-ti aminte!
-Ai fost,acum nu mai esti nimic!Pleaca!Nu te mai strig,nu te mai vreau,nu vreau sa te mai intorci!
-Mi-am dat seama ca tu esti marea mea,fi cu mine copile!Te iubesc!
-A venit iarna,acum marea a inghetat!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu