luni, 4 ianuarie 2010

Poveste..


-Spune-mi o poveste!
-Poveste?Ce poveste?
-Povestea noastra!
-A ta si a cui?A ei?A Danei?Ancai?Mariei?Dianei?A ta si a cu ma?Ce poveste?..povestile sunt triste si dor gen..
-De ce spui asta?Povestea moastra a fost frumoasa..
-Da?Pe bune?Eu nu-mi amintesc nici o poveste,sau..hmmm..parca-mi amintesc ceva..ahh,da!Imi amintesc,dar doar o gluma proasta!Exact!Asta a fost intre noi,o gluma proasta si atat!
-Nu vorbi asa!Te-am iubit!Sti prea bine..
-Nu stiu!Am crezut ca stiu..
-Chiar te-am iubit si inca simt asta..
-Da?Groaznic!Asa iubesti tu?Urat!Tu cand iubesti..minti?inseli?vorbesti urat?Vai,nu vreau!Nu mai vreau! De ce daca m-ai iubit mi-ai facut atata rau?De ce?Spune?Nu ti-a pasat nimic!Cum sa spui ca m-ai iubit?
Nu vreau domne!Ramai cu ea!Iubeste-o pe ea asa!Eu nu mai vreau asta!
-Dar atunci a fost altceva,acum tu esti totul meu..
-Nu te mai cred..nu vreau sa te mai cred,uita-ma si tu!Tu mi-ai zis atunci sa te uit si te-am uitat..
-Dar nu vreau sa te uit..
-Nici eu n-am vrut,speram sa fie totul bine si sa te intorci..Te-am strigat,am plan,am tipat!M-ai auzi?Ai simtit?
-Am simtit..
-Atunci?Ce ai asteptat?Marea?
-Am fost las!
-Da!Un mare las!Te-ai gandit numai la tine!
-Ba nu!
-Ba da!Doar ce ai vrut tu a contat.Eu?La mine de ce nu te-ai gandit?Eram copilul ala naiv care credea in tine si te adora..de ce?
-Imi pare rau!
-Si?crezi ca rezolva ceva ? Oare asa o sa imi redai zilele alea nenorocite in care am plans?Nu!E doar un "imi pare rau"Si ce?Sa-ti para!Nu-mi pasa..Pleaca!
-Dar povestea noastra?Nu s-a terminat!Nu plec nicaieri..
-Ce nu intelegi?Te-am uitat!Nu a mai ramas nimic din "povestea noastra"..defapt nu a fost nici o poveste.Acum pleaca!
-Dar nu am unde sa ma duc,nu ma asteapta nimeni acasa..
-Sun-o pe ea,ea sigur te asteapta cu un cui,pe patul vostru care a fost martor la atatea "povesti"...Ea o sa fie acolo mereu..e curva ta..fi fericit cu ea..
-Nu sunt!Cu ea nu pot fi fericit..ea nu-mi intelege trairea..ea traieste doar pentru ea..
-Asa trebuia sa fac si eu..dar am ratat..sunt o ratata...nu mai stiu sa iubesc.Stupid!:)
-Sterge-ti lacrima,o sa reinveti asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu